G.Gerlach 126p
Odpowiedz do tematu

:
Tomek napisał/a:


GG Tourbillon tribute to F126p :D :D


Części w obu może być mniej-więcej podobna ilość :D

:
Jak dla mnie jedyne co było fajne w maluchach to fakt, że były i można było się przemieszczać. Miałem dwa maluchy i dużo się przy nich napracowałem, żeby utrzymywać je w poprawnych stanie technicznym, może za dużo, żeby to był dla mnie kultowy samochód facepalm

:
Krzychu, ale prawda jest taka że ŻADEN z naszych "kultowych" powojennych samochodów nie wytrzyma 5 minut "konstruktywnej krytyki" :D
Wszyscy mieli większe, lepsze, więcej ... Poza Gambią i Koreą Północną.
Je trzeba kochać takimi jakimi były. Chwalić ich potencjał wzrostu, szkalować fakt że im nie pozwolono wzrosnąć pifko
BMW to tez nie jest pasmo sukcesów pifko
To mówiłem ja, właściciel jednego z niewielu swapowanych 126p w 2000 roku. Miałem Fiata 600 z wnętrzem 126p, i fotelami kubełkowymi :D I całkiem go mile wspominam, ale może dlatego że wtedy wypełniał moje braki lokalowe :złośliwiec: "Biegałka trochę w dupę uwierała" TM by Kojak :D

:
Ja też miło wspominam maluszka, mój pierwszy własny samochodzik kupiony za ciężko zarobione pieniądze :)
Też grzebałem w nim po łokcie ale później była frajda że wszystko działa jak należy :))
Kapitalny remont silnika to była buła z masłem :))
... a ile szpachli na blachę poszło :D
Fajne to były czasy :)

Ostatnio zmieniony przez tomaliusz 2015-03-04, 11:33, w całości zmieniany 1 raz
:
tomaliusz napisał/a:
... za ciężko zarobione pieniążki :)


Też grzebałem w nim po łokietki ale później była frajdusia że wszystko działa jak należy :))
Kapitalny remoncik silniczka to była bułeczka z masełkiem :))
... a ile szpachluni na blaszkę poszło :D
Fajne to były czasy :)
:twisted: :))

"Sracz był oddalony od wyra, szło się w deszczu. Gówniane to były czasy."

Jan Oborniak
:
Trochę poniosło Kumotra plask
Poprawiłem, coby nie kuło w oczy ;)

Ostatnio zmieniony przez tomaliusz 2015-03-04, 11:41, w całości zmieniany 2 razy
:
tomaliusz, teraz dopiero zauważyłem odpowiedź. ;)
Wiem, że mocno naciągnąłem, ale koło "pieniążków" nie mogę przejść obojętnie. To takie słowo-klucz.

pifko

"Sracz był oddalony od wyra, szło się w deszczu. Gówniane to były czasy."

Jan Oborniak
:
Lepszym kandydatem na "kultowy wóz" jest Polonez. Przynajmniej nie na licencji jak maluch.

A w dodatku była dobra wersja "X" z Pewex'u z lepszym wykończeniem i mocniejszym silnikiem.
Miałem takiego i palił gumy jak BMW :) :)

"Od dawna już nie nosiłem zegarka. Przeszkadzał mi. Czułem się źle. Miałem wrażenie, że coś pęta mi przegub."

E.Stachura " Cała jaskrawość "
:
Co tu się (nie) wyprawia :!: :idea: :shock:

Pozdrawiam
Krzysiek/Fazi64

____________________________________
...Ruski trollu - idi na ch.j...
:
[ Dodano: 2015-03-31, 17:50 ]
Eustachy napisał/a:
Lepszym kandydatem na "kultowy wóz" jest Polonez. Przynajmniej nie na licencji jak maluch.

A w dodatku była dobra wersja "X" z Pewex'u z lepszym wykończeniem i mocniejszym silnikiem.
Miałem takiego i palił gumy jak BMW :) :)


Też miałem 1,5X, od roku 1983 (zarobiłem na niego w Libii). Jako osobiście zainteresowany i będąc pracownikiem POL-MOT-u mając dostęp do "kulis", oczywiście sprawdziłem historię "Poloneza". No i nie jest aż tak zupełnie polska. FIAT bowiem przejąwszy kontrolę nad "Lancią" miał problem z konkurencją, jaką "średnia" Lancia stanowiłaby do świeżo wprowadzonego typu "131" produkowanego w nowym zakładzie w Mirafiori, więc całe oprzyrządowanie nadwozia sprzedał Polsce, z założeniem,że tymczasowo będzie w nim silnik i cały spód 125p, a całą resztę "lancii" w tym rodzinę silników i zawieszenie na kolumnach Macphersona z przodu a wahaczach z tyłu, FSO uruchomi "w późniejszym terminie". Mam kilka zdjęć prototypowego samochodu, już nie "lancii" a jeszcze nie "poldka" (pan Waltson z FSO, jeśli nie mylę nazwiska, zaprojektował tylko atrapę).

Ostatnio zmieniony przez Zinajda 2015-03-31, 17:52, w całości zmieniany 1 raz
Tak wyglądała Zina aka Zinajda.
:
Zinajda napisał/a:
Mam kilka zdjęć prototypowego samochodu, już nie "lancii" a jeszcze nie "poldka"



Czekamy więc wszyscy z niecierpliwością ;)

Cytat:
pierdnie, pieprzny kawał opowie, ch... w towarzystwie pokaże - bawidamek taki


-A niemiec płakał jak odjeżdżała?
-nie, ale k**wy przy trasie robiły szpaler.
:
Foty są "sprywatyzowane" więc wolałbym ich nie pokazywać, tak czy tak, przede wszystkim muszę je znaleźć.

Tak wyglądała Zina aka Zinajda.
Szymon
[Usunięty]
:
Zinajda napisał/a:
Foty są "sprywatyzowane" więc wolałbym ich nie pokazywać, tak czy tak, przede wszystkim muszę je znaleźć.


Proszę w formie analogowej do Kwadratu przytargać kiedyś ;) pifko

Ostatnio zmieniony przez Szymon 2015-04-01, 08:11, w całości zmieniany 1 raz
:
OK, albo do Zgierza/Pabianic/wherever, oczywiście jak znajdę!

Ostatnio zmieniony przez Zinajda 2015-04-01, 15:21, w całości zmieniany 1 raz
Tak wyglądała Zina aka Zinajda.
:
Alamo Svedos Mam pytanie odnośnie tematyki G.Gerlach. Rozumiem, że dział samochodów produkcji powojennej oddajecie firmie Xicorr. Jak to się ma jeśli chodzi o motocykle? Czy motocykle powojenne też nie są w Waszej tematyce? Czy powstaną jedynie kiedyś G.Gerlach o nazwie Sokół 600, Perkoz, Lech itd. a zabraknie Junaka , Osy, Gila itp.?

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.