Diver Seiko, ale...
Odpowiedz do tematu

watchever
[Usunięty]
: Diver Seiko, ale...
Witam. Potrzebuję pomocy w zakupie. Jestem nowy, a w dodatku laik :wink:

Chciałbym kupić taniego divera Seiko (najlepiej do 700zł). Poszukuję modelu, który mógłby pełnić rolę EDC, czegoś co nie będzie się gryzło z "półformalnym strojem" w pracy. W związku z powyższym szukam raczej stonowanego divera (także Monster odpada). Rozpoznanie doprowadziło mnie do wniosku, że najlepszym wyborem dla mnie byłby SKX031, jednak niestety okazuje się, że od dłuższego czasu jest już niedostępny, próżno szukać też używek (a znaleźć taką w bdb stanie pewnie niemożliwe). Zacząłem przeglądać bieżącą ofertę diverów Seiko i wyboru wielkiego nie ma ("piątki" odpadają). Właściwie jedyną opcją wydaje się być SKX007, który też mi się podoba, za to jego cena w Polsce dużo mniej, tym bardziej jak widzę, że np. mywatcheshub ma go za 400zł mniej :???:

Czy najlepszym (jedynym?) wyborem dla mnie jest SKX007? Czy istnieje szansa na zakup SKX031, a może jakiś inny diver Seiko w tym budżecie jest do zaproponowania?

W skrócie:
- diver Seiko
- budżet 700 PLN
- bransoleta
- wąski nadgarstek stąd koperta do 42mm
- wykluczam serię "5"

rojo
[Usunięty]
:
Ja bym polecil Seiko fff, ale piątki nie bierzesz pod uwagę.

:
rojo napisał/a:
Ja bym polecil Seiko fff, ale piątki nie bierzesz pod uwagę.
i fff to nie diver

modrzew
[Usunięty]
: Re: Diver Seiko, ale...
watchever napisał/a:
Właściwie jedyną opcją wydaje się być SKX007, który też mi się podoba, za to jego cena w Polsce dużo mniej, tym bardziej jak widzę, że np. mywatcheshub ma go za 400zł mniej

A musisz kupować w Polsce? ;)

Tak BTW czemu 5ki odpadają?

rojo
[Usunięty]
:
A faktycznie nie doczytałem. Sorry

:
Widziałeś tego J. Springsa http://allegro.pl/j-sprin...2167512594.html ?

modrzew
[Usunięty]
:
Jeśli nie musi być automat, to może coś takiego byłoby ciekawe:

SSC015P1 - 47 (z koronką) x 42 x 14 mm


SNE107P1 - 45 (z koronką) x 42 x 13 mm


;)

: