Pracuję w branży związanej ze sprzedażą min zegarków.
Materiały szkoleniowe które otrzymujemy od firmy są często dość ubogie w informacje, lub częściej przepełnione marketingowym bełkotem z którego niewiele wynika lub mało kto ma ochotę żmudnie przedzierając się przez treść wyłuskać z niej istotne informacje, jeszcze mniej osób ma siłę/chęć poszukiwać informacji na własną rękę (samoszkolenie)
Postawiłem sobie ambitny plan: Stworzyć w miarę możliwości kompetentną publikację w której sprzedawca będzie miał możliwość znaleźć większość informacji która potrzebna jest klientowi, lub przynajmniej wskazać mu kierunek poszukiwań potrzebnych informacji.
Potrzebowałbym waszej pomocy - spojrzenia na temat "z zewnątrz" - od strony klienta.
Jakie informacje powinny znaleźć się w takim opracowaniu? Jakich informacji oczekiwalibyście od sprzedawcy oglądając taki czy inny zegarek? Czy mieliście jakąś sytuację, że zapytany o coś sprzedawca zrobił oczy jak pięć złotych, nie wiedząc "a...osochodzi?" Co wg. Was sprzedawca powinien podać "z głowy", a po jakie informacje może sięgnąć do np. katalogów, internetu itp.?
Ciekaw jestem waszych doświadczeń w tym temacie - mam nadzieję, że dzięki temu zmniejszy się choć trochę ilość mało kompetentnych sprzedawców
