CWS- tylko rama z tego pozostała w wawie, oprócz wspomnianych cech jeszcze jedną miał
taką która czyniła go bardzo wygodnym/ komfortowym samochodem - podłużne drążki skrętne - jakby to się dało uwiecznić może choć w pudełeczku ?
Pies czy kot?: kot
Dołączyła: 07 Mar 2012 Posty: 2128 Skąd: Kraków
#48 Wysłany: 2016-03-22, 18:13
Cytat:
.. i unisex, no sama powiedz że mam rację ... ?
ALAMO, przecież mam i noszę uniseksowego Żubra, to co innego mogę powiedzieć
Ostatnio zmieniony przez halina 2016-03-22, 18:14, w całości zmieniany 1 raz
diver [Usunięty]
#49 Wysłany: 2016-03-23, 11:55
Zinajda napisał/a:
Zarówno w kwestii ramy jak zawieszenia chodzi o L-S, czyli Lux-Sporta, z CWS T-1 nic nie przetrwało wojny, a zawieszony był na resorach piórowych.
Brawa za czujność , wypadałoby jednak przy okazji uczcić to co zostało, jak
będzie słuszny rozmiar 45mm i choćby maleńkie odwołanie do luxa, to już składam rezerwację
no oki to się dopisuję, nie wyobrażam sobie abym takiego nie miał, ale ale to duży samochód był i poproszę o 45mm minimum - dla napaleńców i osób z większym nadgarem - no zapłacę więcej za limitkę dla grubonadgarstkowców
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach