
Mam nadzieję, że opisałem to zrozumiale

Proszę o pomoc. Co może być przyczyną? Czy to może być poważna usterka? Zegarek, bynajmniej, nie jest zbyt wartościowy (pod każdym względem), nie wiem czy jest sens angażować majstra

Maras68 napisał/a: |
niech zgadnę TAO pilot ![]() |
leobol napisał/a: |
Można zrobić samemu.
Ew przyczyny: Uszkodzona półbeczka, luźne śruby na kołach przekładni lub mostka albo jednej brakuje, uszkodzony jest jeden z zaczepów sprężyny w bębnie. Przyjrzeć się pracy przekładni przy nakręcaniu. Dokręcić śruby. Wyjąć bęben sprężyny, otworzyć go, wyjąć sprężynę obejrzeć zaczepy, podgiąć oczko zaczepu na osi bębna. A co to za zegar? |
JohnSmith napisał/a: |
Eeee... nie... HMT Janata mam go może z miesiąc. W sumie, to on na gwarancji jest, ale w Indiach ![]() |
ALAMO napisał/a: | ||
Ale wysyłka tam listu priorytetowego z poleceniem kosztuje koło 15 zeta, więc sam sobie odpowiedz ... ![]() |
JohnSmith napisał/a: |
Dopiszę finał: naprawione... |
Yakovlev napisał/a: | ||
A co mu dolegało ? |
Cytat: |
Szczegółów, niestety, nie znam, ale wnioskuję po cenie, że raczej nic poważnego... |