deep blue carbon aqua zielony
Odpowiedz do tematu

:
Edytowalem post.

A tarcze malowalem w 7002.

Skate or die!
:
prezesso79 napisał/a:
Mojego? A co z nim było nie tak...
GrzecH napisał/a:
Ja bym odesłał jako towar niezgodny z umową i poprosił o inny - tym razem sprawdzony

Skrocilem branseę i nosiłem 1 dzień to mogę? Jeśli tak to chyba najlepsza opcja


to 2 różne rzeczy:
- 10 dni na rezygnacje z zakupu bez podania przyczyny.
- niezgodność towaru z umową - to musisz zgłosić w jakimś czasie (chyba 3 miesiące) od zauważenia.

Zapytać trzeba by było Kyle - on tu nam daje darmowe porady :wink:

Reasumując:
Oddać nie chcesz bo Ci się podoba.
Jest wadliwy? jest.
Taka wątpliwa reklama w postaci tego wątku nie jest potrzebna ani Deep Blue ani jej przedstawicielowi na Polskę - więc myślę, że bez szemrania sie zgodzi wymienić.

Pozdr
Grzegorz

[ Dodano: 2012-05-07, 23:34 ]
prezesso79 napisał/a:
Edytowalem post.

A tarcze malowalem w 7002.


a to nie Twój był z tą perłowa tarczą a'la krajobraz księżycowy :wink: i oczojeb*ie zielonym paskiem ?

:
No to wlasnie on ale zmieniłem koncepcje- pasek i wskazówki sprzedałem, a o reszcie będzie wkrótce w odpowiednim dziale ( :wink: Blaz) - ale to był 7002.
Z powodu zmiany pomysłu zacząłem szukać wlasnie zielonego zegarka no i sie trafił ten...

Wracając do sprawy... Pomijając, ze oczywiście porozmawiam jeszcze w tej sprawie, to muszę jakiś papier napisać z jakiego tytułu zwracam zegarek? I wystarczy to mejlem wysłać?

Ostatnio zmieniony przez prezesso 2012-05-08, 00:45, w całości zmieniany 1 raz
Skate or die!
:
prezesso79 napisał/a:
Wracając do sprawy... Pomijając, ze oczywiście porozmawiam jeszcze w tej sprawie, to muszę jakiś papier napisać z jakiego tytułu zwracam zegarek? I wystarczy to mejlem wysłać?

W Regulaminie sklepu nie ma o tym mowy, jest tylko prośba o wcześniejszy kontakt ze sklepem. O formie kontaktu nie ma wzmianki, więc może być też telefoniczny, choć sugerowałbym mail.
http://www.atomictime.pl/conditions.php
Cytat:
10. Produkty posiadają pełną gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. W celu realizacji gwarancji należy bezpośrednio skontaktować się z AtomicTime.PL. W przypadku poważnych defektów produkt jest wymieniany na nowy.



Cytat:
12. Reklamowany towar można odesłać tylko przy wcześniejszym kontakcie ze sklepem. Towar należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej (UPS, Pocztex) na adres:
Atomic Time Marcin Śliwa ul. Podhalańska 14/1 40-215 Katowice

:
no, tylko, że to jest postępowanie gwarancyjne.
A Grzech sugerował zwrot towaru niezgodnego z umową.

Tylko, tak sobie myslę... a co jest w nim niezgodnego z umową... z jaką umową? Czy to nie działa na zasadzie takiej jak kupno biletu np. mpk? Że umowę się zawiera i akceptuje w momencie kupna? Czyli widziały gały co brały (a nigdzie w specyfikacji nie ma, że musi tarcza dolegać...) to chyba tylko gwarancja zostaje...

Skate or die!
:
prezesso79, ale po co problemow szukasz?
napisz po prostu do atomica, ze Ci zegar nie pasuje, bo ma ewidentne wady w postaci niestarannego montazu i ze chcesz inny egzemplarz.
z tego co kumotrzy pisza, atomic jest godny polecenia, wiec pewnie sie idzie dogadac i problemow nie bedzie robil.

beceen | ***** ***
:
napisałem wczoraj - czekam na odzew.
Teraz sobie po prostu rozmyślam nad ewentualnościami.

Skate or die!
:
beceen dobrze prawi. Nie ma co kombinować.
Marcin miły gość i myślę, że nie będzie problemów z wymianą czy zwrotem.

Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem...
:
Cytat:
17. ... Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

i
Cytat:
19. Zwroty. Zgodnie z Ustawa z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) Kupujący, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w Sklepie internetowym.


Produkt jest felerny, ma defekt z winy producenta i ja bym go reklamował. Myślę, że nie będzie z tym problemu bo wada jest oczywista.
A skoro skracałeś bransoletę, zrobiłeś przy tym jakąś ryskę - zegarek jest używany i jako taki nie podlega już zwrotowi (bo zwracamy zawsze produkt nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu). W tym wypadku sklep musiałby się wykazać sporą wyrozumiałością, by przyjąć taki zwrot. Więc pozostaje Ci imo reklamacja.

:
no to dostałem odpowiedź: full profeska!!!
1. naprawa we własnym zakresie, bez utraty gwarancji i zwrot kosztów
2. wymiana na inny zeg
3. wymiana na ten sam tylko czas oczekiwania 2 tygodnie
4. zwrot kasy.

Za każdym razem żadnych kosztów związanych z wysyłką: Brawo Ten Pan!

wybrałem wymianę - lubię ryzyko :mrgreen: zobaczymy jaką wróżbę przyniesie drugi egzemplarz

Skate or die!
:
No i po co te nerwy :mrgreen:
I brawo dla AtomicTime.

Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem...
:
a nie mowilem :wink:

beceen | ***** ***
:
no to teraz AtomicTime zapunktował

Seiko: 6105-8110, SBDX001, 6306-7000
Citizen: Signature Grand Classic NB0046-51L
AEVIG: Huldra Blue
Casio: G-9300
:
Brawo dla Atomic Time.

Zegarek tez mi sie bardzo podoba, wiec chyba sobie taki sprawie. Jak tylko portfel ochlonie po zakupie Doxy.

W kazdym razie zegarek i sprzedawca laduja u mnie na liscie "lubie to".

Pozrawiam
Eryk

:
a daj linkę co kupiłeś bo przegapiłem

PS zapomniałem, że dostałem zniżkę na kolejne zakupy :mrgreen:

Ostatnio zmieniony przez prezesso 2012-05-08, 12:23, w całości zmieniany 1 raz
Skate or die!
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.